wtorek, 25 czerwca 2013

Dziwny aparat



Przeglądałam sobie dzisiaj internet w poszukiwaniu ciekawych artykułów i czegoś, z czego można się nauczyć potrzebnych informacji. A natrafiłam na coś bardzo dziwnego... z wyglądu. Zresztą zaraz sami zobaczycie.

Fuji Instax Mini 7

To właśnie o nim dzisiaj chce Wam powiedzieć - Fuji Instax Mini 7. Co przyciągnęło moją uwagę? Jego wygląd. Jest bardzo nietypowy i niepodobny do obecnie zajmujących rynek urządzeń. Zresztą zobacz sam na poniższym zdjęciu.

Zdjecie produktu
Foto: FujiFilm

Dość nietypowy prawda? Szczerze powiedziawszy ja na początku myślałam, że to jakaś kamera do obserwacji posesji. A tu czytam i to jest aparat. Hym bardzo ciekawe. Ale dlaczego ma taki wygląd? 

Cały jego sekret tkwi w tym, że robimy zdjęcie i za chwile mamy je gotowa na papierze. Od razu drukuje zdjęcia wielkości karty kredytowej. Pomysł świetny i można go użyć na wiele sposobów. Jednak nie bardzo wiem, kto by kupił taki aparat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz